Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O93t30a83k32a88r 75S31e35k97l

11. 12. 2018 7:59

Souhlas.... ale s jednou podmínkou ! Ten program !!!! Navrhněte , vymyslete !!! ODS volím již drahně let -od rozpadu OF - stále je to pro mne přes všechny ty průšvihy nejlepší varianta.

ANO skončí dle mého názoru sama od sebe - až skončí majitel , zakladatel a jediný rozhodující činitel tohoto spolku.

Stejně jako odešla do zapomnění SPO bez Zemana. Prázdná slupka.

6 1
možnosti

Asi to nebude tak jednoduché!

ODS jsem spoluzakládal v malém jako konzervaitvně-pravicovou stranu. Do svou let jsem z ní vystsoupil. Chyběl mi konservativismus a pak i pravicovost! Pokud si Klaus do své ODS pragmaticky natahal komunisty, nemůže chtít po ODS pravicovou politiku!

Jako konzervativně-pravicovou stranu založil Kalousek TOP 09, ale...!

0 0
možnosti
PK

Poslední odstavec je to s čím pane autore naprosto souhlasím, jen se obávám, že v tomto století nebude jeho znění naplněno, bo pohled na nynější politickou scénu k tomu žádné předpoklady nevytváří...:-/

3 0
možnosti

Chybí aktivní lidé a chybí vize! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1226x
Jsem táta dvou dětí školou povinných, vystudovaný ekonom, radní pro školství v Praze 4 za ODS. Zajímám se o veřejné dění a historii, rád sportuji a zahradničím. 

Seznam rubrik