Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, že prohrajeme, je jasné. A když už byste si mohl vybrat, tak která z těch třech variant by pro vás byla nejpřijatelnější? Mimo soutěž. Němci si docela snadno poradili s celou Evropou a byla jich jen polovina než dnes Rusů. Ale z té strany já největší nebezpečí nevidím. Ono to totiž bude úplně jinak. Číňané si všechno v klidu a pohodě koupí.

0 0
možnosti

J58i52r17i 67T86i30c71h33y

25. 9. 2018 18:35

Nemohu plne souhlasit. Rusky "imperialismus" se mi nezda pro nas byt problemem. Vnitrni rozkol neni cisty neomarxismus, pro nedostatek vhodneho oznceni to nazyvam liberalni fasizmus. Nas uhlavni nepritel je islamismus, ale Cinsky imperialismus je znepokojujici,

0 0
možnosti

Postavila bych to jinak. Celý svět má jeden obrovský problém a tím je boj, tedy ničení. Pohled na první dvě vámi uvedené kategorie mám ovšem stejný s vámi :-)

2 0
možnosti

Karma za obsah článku. Tady bych podepsal každé slovo.

Ale přeci jen si dovolím jako už poněkolikáté pod vašimi články podotknout, že nechápu, jak se tyhle vaše názory slučují s vaším členstvím v ODS.

V poslední době se ODS v mých očích dala právě na cestu onoho neomarxismu, což se projevilo například i tím, že jsem uzavřeli tzv. Demokratický blok s lidovci, topkaři a STAN, kteří například hlasovali proti Maďarsku. To Vaši europoslanci neudělali a za to jim budiž čest, ale lidi hodnotíme nejen podle nich samotných, ale i podle toho, jaké si vybírají kamarády. A Vaši kamarádi to udělali: Hlasovali proti Maďarsku.

Navíc je zde například paní poslankyně Němcová, která je neomarxistka non plus ultra.

Vaše články a Vaše názory se mi líbí, hodněkrát jste ode mne už dostal karmu, ale jak jsem už napsal: Nechápu, co pohledáváte v nemarxistické ODS. když máte tyhle názory.

2 5
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1226x
Jsem táta dvou dětí školou povinných, vystudovaný ekonom, radní pro školství v Praze 4 za ODS. Zajímám se o veřejné dění a historii, rád sportuji a zahradničím. 

Seznam rubrik