Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takovému Putinovi to musí lézt neskutečně na ego. :-) Ale lepší, když se bude cítit všemocným (nebo spíš všudepřítomným, protože poslední dobou se mu s novičokem a novináři moc nedaří ;-)) než když ho to bude urážet a vyeskaluje nějaký ozbrojený konflikt. Někdy mám pocit, že se Británie o nic jiného nesnaží.

0 0
možnosti

Nemám Rusy rád, 1968. Přesto si troufám tvrdit, že Putin jakýsi rozum ještě má. Válku nerozpoutá - nemají na to, tedy nějaké ty přepady v okolí. Říká se, že je nejbohatší Rus - jistě mu lebedí to otevírání zlatých vrat. Vidno, je i unaven, avšak z kola vystoupit nelze. Ve skříni je kopec kostlivců - záhadní miliardáři, nejbliží členové rodiny, ministr pošt pere prachy ve VB, Abramovič má zakáz vstupu za svou Chelsea FC. Ze stejných důvodů funguje M. Zeman - zlatý důl pro své bližní + voda na jeho mlýnek ega ... Svůj důchod si představuji jinak :-)

0 0
možnosti

Máte špatné informace. Například v takovém Rusku ho nechtějí a dělají proti němu demonstrace. A navíc, on se drží jenom kvůli tomu, že střílí své odpůrce, a to leckdy až na Ukrajině... A bojuje proti němu i Bůh, který nechává zabité odpůrce vstávat z mrtvých.

0 0
možnosti

No, být Vámi raději bych kultivoval modrýho ptáka, jak říká Bělobrádek, aby Vám nechcípl;-D

3 1
možnosti

Bohužel sekta Putinistů neví nic o historii. Jinak by věděli, že za vše, tedy i za Putina u moci, může nedbalá obrana zimního paláce.

1 0
možnosti

Cesta z neúspěchu je osvědčená ! Může za to kdokoliv a doba to jistí - kdykoliv, je pak blbá ! Kdysi jsem lkal a svěřoval se otci, hodil jsem si, "Svého chudáčka". On mi říká - "Synu, cokoliv se ti v životě nepodaří - je to tvoje vina" ! Měl jsi postupovat lépe, rizika rozložit, volit jiné alternativy. Když to vyslovil - tak jsem se až urazil ! Žádné chlácholení nejbližšího ... Pak jsem to do života přijal ! Dobrá metoda. Sice občas si povzdechnu, proč zase já, co se mi to zase přihodilo ? Život mi odpovídá - No a komu se to má stát - vždyť je to tvůj život !. Seber se a běž konat, Zeman, Putin, Babiš a kdokoliv, ti nepomohou . Od toho máš dvě ruce a mezi rameny svou hlavu:-)

3 0
možnosti

A co je špatného na neomarxismu, prosím? Vždyť knížky Adorna, Fromma, Marcuseho atd. jsou skvělé a velmi podnětné. :-)

1 0
možnosti

Na neomarxismu je špatná jeho realizace v praxi.

4 0
možnosti

Naposledy nám například sdělil "filantrop" Soros, také člen této sekty, že Putin může i za italské volby;-D

6 0
možnosti
Foto

Hele, vida, už je to tady. Soooorooooš!!! ;-D;-D;-D

1 2
možnosti
Foto

Jen jsem se vás chtěl zeptat, proč ruku v ruce s VKjr. děláte všechno proto, aby pro řadu lidí byla ODS stranou pitomou a nevolitelnou? A proč se řadíte do jedné lajny se skutečnými Putinisty, s lidmi, kteří se rekrutují jak z osob ultralevicového smýšlení, tak z osob, které se bez uzardění deklarují coby pravice. A všichni společně se pak netají tím, že si vášnivě přejí, aby Putin vládl i u nás. Byť se jinak zaklínají prý vlastenectvím.;-€;-O

4 9
možnosti

Autora jsem hned v prvním příspěvku varoval, že to napsal příliš sofistikovaně, že všichni nepochopí....:-)

9 2
možnosti

Dnes je to za karmu. Ještě před napsání tohoto diskusního příspěvku jsem Vám ji klikl.

Aniž bych si o Putinovi dělal sebemenší iluze a aniž bych ho měl v oblibě, máte stoprocentně pravdu, že i když by zřejmě chtěl ovlivňovat dění na Západě až do posledního šroubečku, prostě to dělat nemůže, jelikož jeho možnosti tak daleko nesahají. Nemá na to nástroje.

Přesto tady čteme, že prosadil zvolení Trumpa, že stojí za migrantskou krizí apod..

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS