Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Blábol o rovnocennosti šátků (ev. dokonce i jiných pokrývek hlavy) mohou za relevantní považovat jen mentálně nedostateční jedinci, případně ti, kteří předpokládají mentální retardaci u svých posluchačů (tj. skupin, k nimž promlouvají). Těžko říci, co je horší.

2 0
možnosti

J89a50n 89R81á12ž

9. 12. 2016 10:59

Někdo může stejně tvrdit, že neví jaký je rozdíl mezi pionýrským a skautským šátkem. Oba jsou přece třícípé a nosí je mládež na krku. Ale ten, kdo neví, jaký je rozdíl v tom, co symbolizují, musí být Šabatová nebo Dientsbier, což jsou synonyma pro hlupáka.

3 0
možnosti

R^R^ Škoda slov k Dienstbiérovi, je to jako když eunuch mluví o sexu.

14 0
možnosti

Pan Dienesbier je dezorientovany anebo mirne pomyleny. Problem je, ze takovych "Dienesbieru" je v republice hodne.

19 0
možnosti
Foto

možná je to s ním mnohem horší....

1 0
možnosti

J53i18ř43í 73N32o72s67e52k

8. 12. 2016 22:16

Šátek u nás nosívaly vdané ženy, byl to znak vážnosti. (Svatební rituál "začepení" bylo v podstatě povýšení do statusu vdané a vážené matky rodu).

Bez šátku se vlasy zaprášily, rozcuchaly, navíc patřily ke slavnostnímu oděvu (do kostela).

Když ale takové paní vzal šátek vítr, nikdo ji neukamenoval, všichni se zasmáli a nejbližší chasník jí ho dvorně podal - Dýnsbýre jeden!!

15 0
možnosti
Foto

Pod šátkem se vlasy především rychle mastí a mastné naopak nejsou vidět. Vdaná žena už na sebe nemívala tolik času jako svobodná, tak se do šátku schovávala.

Jenomže doba pokročila, a s ní technický rozvoj. Dnes máme skoro na všechno stroje, tak nepotřebujeme šátky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 129
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1226x
Jsem táta dvou dětí školou povinných, vystudovaný ekonom, radní pro školství v Praze 4 za ODS. Zajímám se o veřejné dění a historii, rád sportuji a zahradničím. 

Seznam rubrik